Главная

Статьи

Чи стали Нідерланди черговим державою, що регулює зарплату відряджених водіїв? ..

  1. Огляд транспортних подій в травні
  2. Роз'яснення «Россільгоспнагляду» по порядку транзиту підкарантинних матеріалів
  3. XXXV конгрес «Linava» - кінець війни?
  4. «Linava» проти профспілок - гра в довгу
  5. Cargo.LT - 20 років онлайн.

Кілька тижнів тому на сайтах асоціацій польських і білоруських перевізників (ZMPD і БАМАП) з'явилася інформація про те, що в Нідерландах встановлено вимоги до мінімальної зарплати відряджених співробітників. Чи стали Нідерланди черговим державою, яка вирішила зайнятися суворим регулюванням зарплат працюючих в цій країні відряджених співробітників (в тому числі і водіїв)?

Известия з Нідерландів

На сайті БАМАП була опублікована інформація про те, що прийняті в Нідерландах закони «WagwEU» (Wet arbeidsvoorwaarden gedetacheerde werknemers in de EU, 2016 г.) і «WAS» (Wet Aanpak Schijnconstructies »2017 г.) внесли деякі зміни в регулювання заробітної плати відряджених співробітників. Згідно з опублікованою інформацією, роботодавці, напрямні своїх співробітників у відрядження до Нідерландів, зобов'язані їм виплачувати мінімальну встановлену в Нідерландах заробітну плату і дотримуватися інші зобов'язання (забезпечувати дотримання режиму праці та відпочинку, мінімальну щорічну оплачувану відпустку і т.д.). У нідерландському Міністерстві соціальних справ і праці пояснили, що в даний час дія цих законів поширюється тільки на каботажні вантажні і пасажирські перевезення.

Схожу інформацію повідомив і Союз польських автомобільних перевізників (ZMPD). З посиланням на інформацію Відділу торгівлі та інвестицій посольства Нідерландів в Польщі, ZMPD оголосив, що з початку 2017 року на водіїв, що виконують міжнародні вантажні та пасажирські каботажні перевезення (за винятком транзитних перевезень) поширюються вимоги до мінімальної встановленої в Нідерландах зарплати. Крім транзитних перевезень, виняток передбачено щодо таких перевізників, де власником транспортної компанії і водієм належить компанії транспортного засобу є одне і те ж особа (в даному випадку підприємці зобов'язані довести, що працюють на цій основі). При цьому сума мінімальної зарплати визначається в залежності від відпрацьованого часу і віку водія. З детальною інформацією (англійською мовою) можна ознайомитися тут .

Крім того, як повідомив ZMPD, мінімальна зарплата не охоплює добових і витрат на проживання.

Що насправді?

Якщо справи йдуть саме так, як то кажуть в інформації асоціацій перевізників сусідніх країн, то умови роботи литовських перевізників, що виконують перевезення в Нідерланди (в тому числі і каботажні) значно посилюються.

Однак, чи може бути так, щоб інформація про порядок, який вступив в силу в січні 2017 року, повідомлялося в лютому, тобто через місяць?..

У минулому році схожий «сюрприз» піднесла Австрія, коли без попереднього попередження оголосила про вимогу до мінімальної зарплати. Італія і зовсім не поспішала з розголосом своїх вимог, і створила таку ситуацію, коли навіть контролюючі служби не розуміли, що, кого і як їм потрібно контролювати.

Тому повідомлення про новий порядок в Нідерландах зажадали більш докладного роз'яснення.

З цього приводу редакція CargoNews.lt звернулась із запитаннями в нідерландське Міністерство соціальних справ і праці та до операторам забезпечення послуг під час перевезення - компаніям «DKV Euro Service GmbH» і «Easytrip». Забігаючи відповідей співрозмовників наперед, скажемо лише те, що питання про мінімальну зарплату привів в подив не тільки транспортних професіоналів, а й представника прес-служби уряду Нідерландів.

Цілком зрозуміло, що в кожній країні є свої вимоги до мінімальної зарплати відряджених співробітників, однак, в силу своєї специфіки в більшості країн (крім Німеччини, Франції, Італії та Австрії) транспорт вважається винятковою сферою економічної діяльності, тому на транспорт ці вимоги не поширюються.

Артур Михеєнко, керівник представництва "DKV Euro Service GmBH» в країнах Балтії та Скандинавії, сказав, що у центрального бюро цієї компанії є інформація про те, що стосовно водіїв Нідерланди планують застосовувати вимоги про мінімальну зарплату не раніше, ніж з січня 2018 року. Для того, щоб можна було реалізувати цю вимогу, необхідна електронна система обліку, а її в Нідерландах поки немає.

Сігіта Юоде, керівник компанії «Easytrip», отримала від своїх колег схожу інформацію. У ній говориться, що в Нідерландах діють обидва вищезазначених закону, і вони поширюються в тому числі і на транспортний сектор, проте, контроль за виконанням вимог цих законів проводиться не так активно, як, наприклад, у Франції. За словами представників «Easytrip», ці закони були прийняті в Нідерландах для того, щоб можна було елімінувати деякі випадки ухилення від сплати податків. Якщо говорити про відряджених водіїв, то в їх відношенні вимоги законів можуть застосовуватися лише в тому випадку, якщо водій вирішить, що йому платять недостатньо, і з цього приводу звернеться до суду.

Всі співробітники однакові!

«У Нідерландах вимога до мінімальної зарплати встановлено без поділу співробітників на місцевих і відряджених і без урахування місця реєстрації роботодавця. Всі співробітники, які працюють в Нідерландах (в тому числі і водії вантажних автомобілів), незалежно від тривалості робочого часу, потрапляють в рамки вимог закону про мінімальну зарплату. Виняток поширюється тільки на приватних підприємців, які можуть довести, що вони одночасно є власниками компаній і водіями », - йдеться у відповіді Пітера Блоку, представника прес-служби в Міністерстві соціальних справ і праці.

П. Блок звернув увагу на один дуже актуальний момент - Європейська Комісія ось уже третій рік, як не може дати офіційну оцінку на відповідність німецького закону про мінімальну зарплату і його поширення на представників транспортної галузі (якщо виводити паралелі - також і аналогічним законам Франції, Італії та Австрії) загальноєвропейського трудовому законодавству і, зокрема, європейської Директиви про відряджених співробітників. «Так як у нас все ще не висновків щодо закону Німеччини, ми не можемо бути повністю впевнені у правомірності нашого закону», - говорить представник нідерландського уряду.

Подібні відповіді дають зрозуміти, що підприємці, які грають у азартні ігри з податковими адміністраторами, можуть контролювати зарплату працюють в Нідерландах водіїв на свій розсуд, тому що ймовірність реального застосування закону (з усіма витікаючими з цього наслідками) дуже невелика. У гіршому випадку це може бути скарга співробітника.

Тим часом представники литовських перевізників стверджують, що зарплата литовських водіїв відповідає встановленим в західноєвропейських країнах мінімальним вимогам, отже, виконання додаткових вимог призводить лише до збільшення адміністративного тягаря. У цьому сенсі Нідерланди можна вважати дружній по відношенню до наших перевізникам країною. Правда, невідомо на який час.

Правда, невідомо на який час

Огляд транспортних подій в травні

Переломний конгрес «Linava» і дискусія про техогляд в Литві, найчастіше перевіряються дороги в Польщі і статистика продажів вантажівок в Європі, літні обмеження руху великовантажного транспорту в Росії і Білорусії та події в світі транспортних технологій. Про це та багато іншого в травневому огляді від Cargonews.lt

2019-06-03 160

Роз'яснення «Россільгоспнагляду» по порядку транзиту підкарантинних матеріалів

У відповідь на запит АсМАП надійшли роз'яснення Федеральної служби з ветеринарного і фітосанітарного нагляду щодо порядку автоперевезень транзитом через територію Російської Федерації в Республіку Казахстан і інші держави підконтрольних Россільгоспнагляду товарів, які увійшли до переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.2014 № 778 (заборона на ввезення в РФ сільськогосподарської продукції, сировини і продовольства, країною походження яких є Сполучені Штати Америки, країни європей ого союзу, Канада, Австралія, Королівство Норвегія, Україна, Республіка Албанія, Чорногорія, Республіка Ісландія і Ліхтенштейн).

2019-05-29 210

XXXV конгрес «Linava» - кінець війни?

Здавалося, що головною подією XXXV конгресу «Linava» стануть вибори президента асоціації, оскільки останнім часом з цим були пов'язані її внутрішні протиріччя. Однак на перший план знову вийшло питання страхової компанії перевізників, і пішли розмови про те, що цей проект може залишити «Linava» голою і босою, а в кінцевому підсумку провалитися. Редакція Cargonews підводить підсумки заходу.

2019-05-19 130

«Linava» проти профспілок - гра в довгу

У Литві до межі загострилося питання заробітної плати водіїв-далекобійників. Міністерство соціального захисту говорить про подвійну мінімальну зарплату, профспілки теж зайняли жорстку позицію, перевізники у відповідь подумують про перенесення бізнесу в інші країни і про акції протесту. При цьому сторони ведуть переговори, але ніби не чують один одного. Редакція Cargonews вирішила з'ясувати, чи вдасться їм знайти якесь взаємовигідне рішення.

2019-05-16 391

Cargo.LT - 20 років онлайн.

Здається, це було зовсім недавно, навесні 1999 року була запущена перша версія маленького проекту, який виріс і став надійним помічником тисяч компаній. Озираючись назад, згадуємо як це було.

2019-05-10 379

Чи стали Нідерланди черговим державою, яка вирішила зайнятися суворим регулюванням зарплат працюючих в цій країні відряджених співробітників (в тому числі і водіїв)?
Що насправді?
Однак, чи може бути так, щоб інформація про порядок, який вступив в силу в січні 2017 року, повідомлялося в лютому, тобто через місяць?
XXXV конгрес «Linava» - кінець війни?

Новости

Увлекательные походы в Карпаты.

Наконец-то, пришло тепло, солнышко с каждым днем пригревает сильнее, зацвели сады и, природа манит своими красотами в поход. Что может быть лучше, чем пеший поход по родному краю? Ведь, это одновременно

Поход на вулкан Немрут Даг

Как давно вам не приходилось испытывать острых ощущений? Можно смело предположить, что очень давно. К сожалению или к счастью, но наш мир давно уже не такой, каким был раньше. Он стал намного тише

Антикварный магазин Домовой
В вашем доме есть домовой? Этакое противоречивое и непредсказуемое существо, которое разбрасывает и прячет вещи, топает по ночам и в то же время оберегает домашний очаг и всю семью. . . Кто же такой

Хуэй Чжун Дан
На просторах интернета мы нашли интересный сайт, который предлагает китайские шарики для усиления мужской силы. Ради интереса мы зашли на этот сайт Хуэй Чжун Дан. Сразу на первой странице Вы видите

Капсулы для похудения Лишоу
В наше время, наверное, каждый стремится выглядеть действительно красиво и привлекательно. И в первую очередь все мы бы хотели, что бы наша фигура была идеальной. Но нам из-за отсутствия времени очень

Регата Marmaris Race Week
5  мая 2018 года у  юго-западных берегов Турции стартует традиционная майская « Русская парусная неделя  Volvo» . В  этот раз крупнейшее российское яхтенное соревнование

Дешевая аптека в Ромнах
Добрый день, хотелось бы рассказать вам дорогие друзья про одно место, где вы можете приобрести очень качественные лекарства. Речь пойдет об аптеке, то есть, если вы любитель конкретики, то сеть аптек

Упражнения по арт терапии
Особенности арт-терапевтической сессии: • Доверие (открытость, знакомство с группой, интерес к себе и другим). • Концентрация (привлечение внимания к другим и себе, концентрация на чувствах,

Купить диван в Киеве недорого
Благодаря неустанным стараниям воровской власти нашей страны, уровень жизни населения стремительно падает. Но всем хочется позволить себе маленькие радости, в том числе и в вопросах обновления интерьера.

Домашние тараканы фото
Обычно, таракан – это нежеланный гость. С собой он приносит массу заморочек, потому что является разносчиком зараз, а избавиться от бессчетных колоний достаточно проблематично. Но если вы будет знать,