Кінопланетарій відкрився в Павлодарському Палаці школярів

Кінопланетарій відкрився в Павлодарському Палаці школярів.

Це другий після Астани подібний кінотеатр в Казахстані. Відкриття повнокупольне цифрового кінотеатру стало в дні канікул сюрпризом для хлопців. Першими глядачами незвичайного кіно стали учні та вчителі міських шкіл, діти зі студій і гуртків палацу школярів, передає Казінформ .

«Сферичний кінотеатр відкритий в рамках меморандуму, укладеного між обласним акіматом і Євразійської групою, за договором про спонсорську допомогу благодійного корпоративного фонду ERG« Комек », - повідомила директор обласного палацу школярів Алма Ерубаева.

Незабаром тут почнуться планові кінопокази: юні глядачі виявляться всередині сфери - кіноекрана і будуть дивитися дивовижні пізнавальні і наукові фільми про космос, галактиках, відкритті далеких планет і багато іншого з розділів астрономії, фізики, біології, геології, що проектуються прямо на стелю. Фільми, хронометраж яких становить від 30 до 45 хвилин, створені російським «Товариством сферичного кіно» в г.Омск (РФ).

На відміну від традиційного планетарію, де демонструються тільки зображення планет, зірок і інших космічних об'єктів, це повноцінне кіно, зображення якого за допомогою спеціальних проекторів виводиться на купол з оглядом від 180 до 360 градусів. При цьому, сидячи або лежачи в зручних кріслах-мішках під цим куполом, можна бачити картинку навколо себе і таким чином вивчати сузір'я і історію Всесвіту. Це свого роду 3D (псевдооб'емное) зображення без окулярів, але з більш сильним ефектом анімаційного впливу і занурення в події.

Багатофункціональна повнокупольне цифрова система - це і планетарій, і шоу одночасно. Діаметр купола - понад семи метрів, діаметр екрану - вісім метрів, висота - більше чотирьох метрів. Цей незвичайний зоровий зал є мобільним, пересувним, з поверхнею, яка складається з 4 спеціальних захисних шарів.