Кінопланетарій відкрився в Павлодарському Палаці школярів

Кінопланетарій відкрився в Павлодарському Палаці школярів.

Це другий після Астани подібний кінотеатр в Казахстані. Відкриття повнокупольне цифрового кінотеатру стало в дні канікул сюрпризом для хлопців. Першими глядачами незвичайного кіно стали учні та вчителі міських шкіл, діти зі студій і гуртків палацу школярів, передає Казінформ .

«Сферичний кінотеатр відкритий в рамках меморандуму, укладеного між обласним акіматом і Євразійської групою, за договором про спонсорську допомогу благодійного корпоративного фонду ERG« Комек », - повідомила директор обласного палацу школярів Алма Ерубаева.

Незабаром тут почнуться планові кінопокази: юні глядачі виявляться всередині сфери - кіноекрана і будуть дивитися дивовижні пізнавальні і наукові фільми про космос, галактиках, відкритті далеких планет і багато іншого з розділів астрономії, фізики, біології, геології, що проектуються прямо на стелю. Фільми, хронометраж яких становить від 30 до 45 хвилин, створені російським «Товариством сферичного кіно» в г.Омск (РФ).

На відміну від традиційного планетарію, де демонструються тільки зображення планет, зірок і інших космічних об'єктів, це повноцінне кіно, зображення якого за допомогою спеціальних проекторів виводиться на купол з оглядом від 180 до 360 градусів. При цьому, сидячи або лежачи в зручних кріслах-мішках під цим куполом, можна бачити картинку навколо себе і таким чином вивчати сузір'я і історію Всесвіту. Це свого роду 3D (псевдооб'емное) зображення без окулярів, але з більш сильним ефектом анімаційного впливу і занурення в події.

Багатофункціональна повнокупольне цифрова система - це і планетарій, і шоу одночасно. Діаметр купола - понад семи метрів, діаметр екрану - вісім метрів, висота - більше чотирьох метрів. Цей незвичайний зоровий зал є мобільним, пересувним, з поверхнею, яка складається з 4 спеціальних захисних шарів.

Увлекательные походы в Карпаты.

Наконец-то, пришло тепло, солнышко с каждым днем пригревает сильнее, зацвели сады и, природа манит своими красотами в поход. Что может быть лучше, чем пеший поход по родному краю? Ведь, это одновременно

Поход на вулкан Немрут Даг

Как давно вам не приходилось испытывать острых ощущений? Можно смело предположить, что очень давно. К сожалению или к счастью, но наш мир давно уже не такой, каким был раньше. Он стал намного тише

Антикварный магазин Домовой
В вашем доме есть домовой? Этакое противоречивое и непредсказуемое существо, которое разбрасывает и прячет вещи, топает по ночам и в то же время оберегает домашний очаг и всю семью. . . Кто же такой

Хуэй Чжун Дан
На просторах интернета мы нашли интересный сайт, который предлагает китайские шарики для усиления мужской силы. Ради интереса мы зашли на этот сайт Хуэй Чжун Дан. Сразу на первой странице Вы видите

Капсулы для похудения Лишоу
В наше время, наверное, каждый стремится выглядеть действительно красиво и привлекательно. И в первую очередь все мы бы хотели, что бы наша фигура была идеальной. Но нам из-за отсутствия времени очень

Регата Marmaris Race Week
5  мая 2018 года у  юго-западных берегов Турции стартует традиционная майская « Русская парусная неделя  Volvo» . В  этот раз крупнейшее российское яхтенное соревнование

Дешевая аптека в Ромнах
Добрый день, хотелось бы рассказать вам дорогие друзья про одно место, где вы можете приобрести очень качественные лекарства. Речь пойдет об аптеке, то есть, если вы любитель конкретики, то сеть аптек

Упражнения по арт терапии
Особенности арт-терапевтической сессии: • Доверие (открытость, знакомство с группой, интерес к себе и другим). • Концентрация (привлечение внимания к другим и себе, концентрация на чувствах,

Купить диван в Киеве недорого
Благодаря неустанным стараниям воровской власти нашей страны, уровень жизни населения стремительно падает. Но всем хочется позволить себе маленькие радости, в том числе и в вопросах обновления интерьера.

Домашние тараканы фото