Главная

Статьи

Керований по радіо літак Wltoys F949 - Cesna 182. Всього 40 баксів ??? !!!

Відносно «літальних» радіокерованих іграшок досвіду у мене не багато. Але є ... Був копійчаний вертолетік (баловство), мікро квадрокоптер (вже трохи цікавіше) і є fpv квадрокоптер з камерою і датчиком тиску для утримання висоти (ось це вже річ цікава). Іграшки купую ніби як синові, але т.к він ще для них малуватий, то запускаємо разом. Здебільшого я літаю, а він дивиться :) В дитинстві я з відкритим ротом дивився, як в палаці піонерів запускали саморобні літаки і мріяв сам покерувати таким. Але хобі це було недешеве, а я занадто малий, та й не могли мене батьки возити через усе місто в цей гурток. Час минув, а мрія залишилася. Здійснити мені її допоміг всюдисущий Китай) Вибір зупинив на популярної моделі Wltoys F949, яку на профільних форумах радять для початківців.

Брав на aliexpress у продавця з високим рейтингом і хорошими відгуками, на той момент заплатив близько $ 40 з безкоштовною доставкою.

Дізнатися актуальну ціну

Трохи переживав за цілісність іграшки, але продавець упакував іграшку просто відмінно, навіть коробка не постраждала.

Трохи переживав за цілісність іграшки, але продавець упакував іграшку просто відмінно, навіть коробка не постраждала

На упаковці є технічні характеристики моделі, її можливості, а також фізичні розміри. Передбачена зручна ручка для перенесення до місця польотів.

Передбачена зручна ручка для перенесення до місця польотів

Основні характеристики літака.

  • трьохканальний управління
  • Двигун, що складається з трьох моторчиков
  • Дальність управління - до 200 метрів
  • Батарея - 500 mAh
  • Час зарядки: 40 - 60 хвилин.
  • Час польоту: до 25 хвилин.
  • Розмах крил - 500 mm
  • Довжина - 393 mm
  • Висота - 132 mm

Літак приходить практично готовий до польоту, потрібно прикріпити крила до фюзеляжу і готово. Поки не встановлені крила можна розглянути плату управління.

Поки не встановлені крила можна розглянути плату управління

До нижньої частини кріпимо шасі, які потрібні для зльоту і посадки. При жорсткій посадці вони непогано амортизують удар об землю. Запускати можна і з руки, якщо немає рівного майданчика для зльоту.

Тут же бачимо відсік для акумулятора, який закручений на один гвинтик.

Акумулятор крихітного розміру, заявлена ​​ємність всього 500 mAh. Але її вистачає на 20 - 25 хвилин польоту, завдяки невеликій вазі літачка і тому, що газ ви тримаєте не постійно, іноді знижуючи швидкість, а іноді просто плануючи.

Але її вистачає на 20 - 25 хвилин польоту, завдяки невеликій вазі літачка і тому, що газ ви тримаєте не постійно, іноді знижуючи швидкість, а іноді просто плануючи

Для полегшення ваги зарядний пристрій винесли за межі літака. З мінусів - кожен раз потрібно відкручувати гвинтик відсіку і від'єднувати батарею. З плюсів - можна заряджати одночасно 2 акумулятора; можна заряджати від usb, а на природі скористатися повербанком.

З плюсів - можна заряджати одночасно 2 акумулятора;  можна заряджати від usb, а на природі скористатися повербанком

Для всіх маніпуляцій досить крихітної хрестоподібної викрутки, яку можна знайти в комплекті. Так само в коробці є гвинт для кріплення крил і запасний пропелер.

Так само в коробці є гвинт для кріплення крил і запасний пропелер

Є і інструкція англійською та китайською мовами. Інструкція мені виявилася корисною, в ній є поради по збірці і запуску.

Інструкція мені виявилася корисною, в ній є поради по збірці і запуску

Пульт управління в цілому сподобався, але виглядає просто.

Пульт управління в цілому сподобався, але виглядає просто

Сріблясті накладки віддають дешевинкою, та й на пластиці явно заощадили. Хоча будь - то серйозних огріхів я не помітив. Але набагато важливіше, що він дуже зручний. Правий стік для управління - підпружинений, самостійно повертається в центральне положення. Лівий - без повернення, але з плавним ходом, він потрібен для регулювання швидкості. Є додаткові кнопки (тримери) для точного підстроювання управління, деякі кнопки не задіяні, т.к пульт універсальний і використовується для декількох моделей літаків. Харчується від 6 пальчикових батарейок (типорозмір АА). При включенні дисплей підсвічується м'яким блакитним кольором.

При включенні дисплей підсвічується м'яким блакитним кольором

На дисплеї є інформація про використовуваному каналі, положенні керма висоти і напряму, швидкості. Є й положення триммеров для точної настройки. Але зі свого досвіду можу сказати, що на цей екран ви будете дивитися лише для перевірки рівня заряду батарей в пульті)) Я під час польотів погляд від літака не відводив ні на секунду.

Але зі свого досвіду можу сказати, що на цей екран ви будете дивитися лише для перевірки рівня заряду батарей в пульті)) Я під час польотів погляд від літака не відводив ні на секунду

Крила кріпляться дуже просто: з одного боку вставляємо пластиковий виступ в паз, з іншого закручуємо невеликий гвинт для кріплення.

Цікавим може здатися факт, що Wltoys F949 «змальований» з реально існуючої моделі американського надлегкого літака - Cesna 182, який вважається одним з найбільш масових в авіації.

У зібраному стані літак виглядає так.

І нехай вас не вводить в оману візуально крихкий фюзеляж. Так, це пінопласт. Але пінопласт - високої щільності. Та й вага у літака менше 60 грам. За перші польоти, поки я навчився більш-менш управляти, він падав у мене десятки разів і часто з великої висоти. Багато разів я врізався в перешкоди, кілька разів залітав на дерева. Крім невеликих подряпин - ніяких наслідків.

3 моторчика, які можна розглянути за гвинтом обертають загальну шестірню.

У літаку передбачено управління кермом висоти для зміни кута тангажу.

У літаку передбачено управління кермом висоти для зміни кута тангажу

І управління напрямком за допомогою зміни кута рискання. Цього достатньо для зльоту-посадки і здійснення маневрів в повітрі.

Цього достатньо для зльоту-посадки і здійснення маневрів в повітрі

Тепер опишу особисті враження від польотів. Літати на літаку набагато складніше, ніж на квадрокоптера. Перші кілька злетів закінчувалися вже через кілька секунд падіннями носом в землю. Але вже через 2 - 3 хвилини я зрозумів принцип управління і міг летіти прямо і трохи повертати. Проблем додавав сильний весняний вітер, який дуже ускладнював управління. Але що робити, чекати ще місяць до гарної погоди - невтерпеж. В принципі літати літак може навіть з досить сильним вітром, але для цього потрібно вже мати навички пілотування інакше жорсткі краху - неминучі. З огляду на мій досвід пілотування літаків (повний нуль) всі мої польоти закінчувалися жорсткою посадкою. Пару раз я залітав на дерево, кілька разів були досить жорсткі зіткнення в гілками. Але навіть при сильному вітрі і відсутності досвіду, до кінця першого польоту я вже видавав відрізки по 1 - 2 хвилини польоту з осмисленим управлінням. Тому можу констатувати, що для новачків - саме те.

Корпус до речі практично не постраждав від падінь і зіткнень, лише трохи вимазався.

Отже, які моменти я можу виділити по цій іграшці?

  • Однозначно літачок набагато веселіше різних квадрокоптера.
  • Управління більш динамічний.
  • Швидкість вище, тому вимагає більш швидкого прийняття рішень.
  • Йому не страшні жорсткі посадки і падіння
  • Загальний час польоту більше, ніж у квадрокоптера.
  • Підійде для дітей старшого віку (приблизно від 12 років) і дорослих дітей (до 99 років)
  • адекватний цінник

Підійде для дітей старшого віку (приблизно від 12 років) і дорослих дітей (до 99 років)   адекватний цінник

Також пропоную подивитися відео версію огляду. Якщо цікаво подивитися тільки на політ, то перемотуйте на 13:30. Це мій перший політ, та ще й в погану погоду, тому строго не судіть.

Найдешевше смартфон можна придбати на aliexpress

Отже, які моменти я можу виділити по цій іграшці?

Новости