Це приголомшливо клейку речовину відкриває нові можливості в роботі з пластикою. Буває прозора і не прозора, відразу готова до використання, але властивості проявляються тільки після запікання.
Fimo Liquid - рідка пластика (гель) створена для того, щоб переводити картинки з журналів, газет і багатьох інших речей, дозволяючи в поєднанні з усіма типами полімерних пластик збільшити число приголомшливих прикрас, декорацій та інших змішаних проектів.
Основні властивості рідкої пластики
• Рідка пластика з часом може ставати густішою навіть в закритій банці. Щоб зробити її густий швидше, залиште її відкритою в будь-якої ємності, що підходить для пластики, і прикрийте вощеного папером.
• Рідка пластика може зберігатися в металевій, скляній, гнучкою пластиковому посуді, або в вощених паперових стаканчиках. Пластика вступає в хімічну реакцію з твердими пластмасами і пінопластом (тобто в таких ємностях пластику зберігати не можна).
• Для чищення використовуйте паперову серветку, змочену спиртом.
• Руки можуть бути захищені гумовими рукавичками або захисним кремом.
• Рідку пластику можна наносити прямо на щойно спечені гарячі вироби з пластики. Пластику можна запікати кілька разів.
Переклад зображення (Метод 1)
1. Декораційний гель FIMO Liquid рівномірно нанести на гладку поверхню. 2. Фотокопію картинки, фотографії або малюнка накласти на цю поверхню лицьовою стороною. 3. Потім все горизонтально поставити в духовку і залишити запікати протягом 20 хвилин при 130 ° С. 4. Через 20 хвилин вийняти все з духовки і зняти ще теплу фотокопію з поверхні, покритої гелем. Кольорові пігменти картинки дуже довго триматися на FIMO Liquid і можуть бути перероблені в красиві аксесуари (брелоки, підкладки для комп'ютерної мишки і т.д.) Метод 2.
• Можна використовувати журнали хорошої якості з високим рівнем друку. Виріжте картинку з журналу.
• Нанесіть тонкий (але не дуже) шар гелю на малюнок. Залиште малюнок на кілька хвилин просто полежати.
• Запікайте при 130 С. 15 хвилин і потім вийміть з духовки.
• Замочіть малюнок у воді на кілька хвилин. Акуратно видаліть папір. Тонку пластинку пластики з малюнком можна клеїти на будь-яку поверхню або використовувати її для декупажу. Поверхня малюнка буде більш матова, на відміну від блискучої поверхні, що досягається методом 1.
Лак.
Рідка пластика може бути використана як лак для металу або декупажу. Допомагає приховати відбитки пальців на готовому виробі з пластики.
Використання рідкої пластики в якості клею.
Рідка пластика дуже добре приклеюється до твердої пластиці під час запікання. Сам по собі цей гель не клейкий. Наносите тонким шаром, щоб склеювані шматочки не роз'їжджалися. Дуже добре приклеює сиру пластику до сирої, сиру до запеченої і запечену до запеченої. Рідку пластику можна використовувати для приклеювання легких деталей з пластики до різних поверхонь (пап'є-маше, дерево, скло, метал). Так само її можна використовувати для прикріплення застібок до ювелірних прикрас. Вона добре підійде для додання додаткової міцності застібкам, дротяним кільцям і іншим дротовим компонентів при прикріпленні їх до виробів з сирої пластики.
Размягчитель для пластики.
Рідку прозору пластику можна змішати з твердої пластикою, щоб розм'якшити її і збільшити її здатність до злипання. Шпаклівка з суміші рідкої і твердої пластики може бути використана для приховування щілин і тріщин в готовому виробі з пластики.
Запікання.
• Випікається рідка прозора пластика (гель) при 130 градусах С 15-20 хв. Для збільшення прозорості та інтенсивності перекладного малюнка гель можна запікати при 149 С, однак це робити не рекомендується, якщо рідка пластика поєднується з твердою.
• Перегрів рідкої пластики призводить до її потемніння і виділенню шкідливих газів.
• Використовуйте термометр для духовки і засікайте точно час, щоб бути впевненим в тому, що вони не перегрілися.
• Пластику можна запікати прямо в духовці, а можна використовувати «контейнер» для випічки - сковорідку з кришкою, або два дека з фольги, покладених один на одного.
• Рідка пластика виділяє більше запаху, якщо випікається разом з твердою пластикою. І хоча пластика не токсична, краще її запікати в добре провітрюваному приміщенні.
• Тонкі шари гелю запікаються до прозорості. Його можна накладати шарами і запікати після кожного шару. Тверду пластику теж можна запікати кілька разів. Гель можна шліфувати вологою наждачним папером, якщо її шар не дуже тонкий. Запечену пластику можна покривати лаком.
Додавання кольору.
• Гель можна забарвити, додавши в нього концентровані чорнило, акварель, затвердевающие при нагріванні чорнило, олійні фарби, сухі оксидні пігменти або фарбують пудру з слюди.
• Олійні фарби злегка розріджують гель. Пудра робить його трохи більш густим. Концентровані акварельні фарби і чорнило дають більш прозорі кольору, ніж інші барвники.
• Не змішуйте рідку з акриловими фарбами, якщо не хочете, щоб фарби при запіканні залишили на поверхні бульбашки і горбки. Але якщо вам подобається така текстура - нічого небезпечного в їх використанні немає
• Змішуйте гель з фарбами акуратно і потроху - вже невелика кількість забарвлює гель дуже швидко. Використання пофарбованого гелю
• Пофарбований гель може бути використаний як фарба по сирому або запеченому пластику. Різні кольори можна додавати шарами по черзі між запікання, створюючи ефект патини.
• Ефект заливки створюється при використанні різних текстур або печаток на сирої пластиці, або вирізання візерунків по випеченої. «Жолобки» заповнюються гелем контрастного кольору.
• Мозаїка. Гель можна використовувати для приклеювання маленьких шматочків пластики до будь-якої поверхні. Пофарбованим гелем можна залити виріб після того, як мозаїка була запечена. Плитки можна вирізати з тонкого листа запеченої пластики.
• Забарвлення під мармур. Пензликом або шпилькою намалюйте різнокольорові смуги або точки на запеченої пластики, покритої тонким шаром гелю. Тонким і гострим предметом (шпилькою, голкою або шпилькою) проведіть лінії через ці точки і смужки, створюючи ефект мармуру. Ця техніка може бути використана і при роботі зі склом.
• Емаль і вітраж. Пофарбований гель використовується для імітації емалі і вітражів в комбінації з пластикою в якості контуру. Для ефекту емалі запікайте на основі з пластики, а для імітації розпису по склу - на склі. Контури для листочка на малюнку знизу виконані з тонких «шнурів» виліплених з пластики. Шнури були укладені в малюнок і запечені. Потім наносився пофарбований гель.
Порівняльний тест між TRANSLUCENT LIQUID SCULPEY , KATO LIQUID POLYCLAY і Fimo Liquid GEL . Для початку - основна інформація про всіх трьох типах гелів, зазначена в інструкції по застосуванню.
Translucent Liquid Sculpey: Запікати при температурі 130 ° С протягом 15-20 хвилин. TLS може бути запечений і при 149 ° С для збільшення прозорості і поліпшення перекладу картинки; але збільшення температури не рекомендується, коли TLS використовується разом зі звичайною пластикою. Картинку можна переводити з чорно-білих і кольорових фотографій, з кольорових картинок, роздрукованих на лазерному принтері і з олівцевих малюнків. Створює вітражний ефект, полірує ефект, при змішуванні з масляними фарбами його можна використовувати як емаль, застеклітель або замазують, що маскує склад. Якщо змішати його з пігментами або слюдяними порошками, то його можна використовувати як точковий пунктир, металевий остеклітель або рідкий розчин для полімерних мозаїк.
Kato Liquid Clay: Температура запікання залежить від використовуваної техніки: Багатошарова техніка - 135 ° C протягом 10 хвилин, Техніка Миттєвого перекладу картинки і фотографії 135 ° C протягом 5-15 хвилин. Для максимального ефекту прозорості необхідно запікати його при 135 ° C протягом 30 хвилин. KLS можна використовувати для рівного покриття поверхні, для ефекту засклення, музичного ефекту, для розм'якшення і відновлення полімерної пластики і як клеїть.
Fimo Liquid Deko Gel: Запікати при температурі 130 ° C (зверніть увагу на упаковку, деякі треба запікати при 110 ° C!) Протягом 20-30 хвилин. Зображення можна переводити з журналів, фотографій, звичайних і кольорових малюнків олівцем. Гель самоклеящийся, прозорий, сумісний з усіма видами матеріалів. Клеїться і створює лиск для FIMO пластики і для затверділих FIMO виробів. Гель може бути змішаний з масляні фарби, барвником порошком і з глиттерами.
Заливка незапечені гелю на картинку показує, що Sculpey і Kato непрозорі, білого кольору, а FIMO найпрозоріший. Перевіримо на прозорість.
Створюємо мініатюрний акваріум, заливаємо рідкої пластикою мініатюрну тваринку і запікаємо при 130 ° С протягом 45 хвилин.
На фото показані запечені гелеві блоки, і найпрозоріший з них як і раніше Fimo Deko Gel.
Повторне запікання вже готового блоку 150 ° С протягом 45 хвилин в духовці з вентиляцією.
Всі ці блоки були запечені і піддані повторній термічній обробці при 150 ° С протягом 45 хвилин. Найпрозоріший як і раніше Fimo Deko Gel.
Погляд зверху:
(А) Блок Translucent Liquid Sculpey занадто розтікся через повітряних бульбашок.
(В) Блок Kato Polyclay розтікся менше, в ньому менше бульбашок і непрозорих вкраплень, він прозоріше, ніж TLS.
(С) Блок Fimo Liquid Deko Gel найпрозоріший, практично не розтікся і без бульбашок.
Запікання всіх гелів в мініатюрних пляшечках на 130 ° С протягом 30 хвилин, потім повторне запікання при 150 ° С протягом 30 хвилин в духовці з вентиляцією.
По картинці можна зрозуміти, який з гелів найпрозоріший.
TLS - Translucent Liquid Sculpey
KPS - Kato Polyclay
FDG - Fimo Liquid Deko Gel
Висновок.
Translucent Liquid Sculpey. Він останній за своєю прозорістю, але зате рівномірно запікається і стабільний, при запіканні при рекомендованої температурі - від 130 до 150 ° С, але гель розширюється при запіканні через маленьких бульбашок, які формуються в процесі запікання. При повторному запіканні не змінює колір. При запіканні гелю товщиною 1мм він прозорий і гнучкий. Краща температура для запікання - 130 ° С, мінімум протягом 30 хвилин для 1-2мм товщини.
Kato Poly clay КАТО гель нестабільний і неоднорідний, трохи розширюється після запікання. Запікання при температурі між 130 і 140 ° С викликає непрозорі вкраплення в багатьох тестах, гель також не прозорий. Коли його запікають повторно при більш високій (150 ° С) Тепература протягом 45 хвилин гель змінює колір на зеленувато-жовтий. Він більш прозорий, але через непрозорі вкраплень він не такий гарний, як хотілося б. Після безлічі тестів з'ясувалося, що найбільшою прозорості можна домогтися, якщо запікати його на невеликому клаптику скла. Температура повинна бути 150 ° С (але не 135 ° С), товщина може варіюватися від 1 до 2 мм, запікати протягом 30 хвилин в духовці з вентиляцією. Запечена гель прозорий і гнучкий. Краща температура для запікання КАТО - 150 ° С, на 30 хвилин при товщині 1-2мм
Fimo Liquid Gel. Гель FIMO найбільш прозорий, однорідний і стабільний, розширюється зовсім незначно в процесі запікання. Після повторного запікання гель не менят колір, можуть з'явитися крихітні бульбашки. FIMO зберігає прозорість при 1-20мм товщини, при 1мм товщині він гнучкий. Не рекомендується відразу запікати гель при температурі 150 ° С, від цього можуть сформуватися бульбашки і загубитися прозорість. Краща температура для запікання - 130 ° С, мінімум 30 хвилин для 1-5мм товщини і 45 хвилин для5-20мм товщини.
На завершення, з цих трьох гелів я вибираю Fimo liquid Deko гель як найпрозоріший. Він залишається прозорим не тільки при 1-2мм товщиною, а й при 10-20мм товщині.
Стаття переведена Погудін Валентиною.