Главная

Статьи

WikiZero - The Washington Post

  1. Підстава і ранній період [ правити | правити код ]
  2. Період Мейера-Грем [ правити | правити код ]
  3. Період Джеффа Безос [ правити | правити код ]

open wikipedia design.

«Вашингтон пост» «Вашингтон пост»   Оригінальна   назва The Washington Post Тип Щоденна газета Формат   A2   власник   Washington Post Company   видавець   Фред Райан   [D]   Країна Редактор Маркус Броклі Штатні кореспонденти 740   [1]   заснована   1877   Мова англійська Періодичність 1 раз на день   [5]   [6]   Головний офіс 1150 15th Street, NW,   Вашингтон   , DC 20071,   США   Тираж 545 345 щодня   764 666 у неділю   [2]   ISSN   0190-8286   Нагороди Веб-сайт   washingtonpost Оригінальна
назва The Washington Post Тип Щоденна газета Формат A2 власник Washington Post Company видавець Фред Райан [D] Країна Редактор Маркус Броклі Штатні кореспонденти 740 [1] заснована 1877 Мова англійська Періодичність 1 раз на день [5] [6] Головний офіс 1150 15th Street, NW, Вашингтон , DC 20071, США Тираж 545 345 щодня
764 666 у неділю [2] ISSN 0190-8286 Нагороди Веб-сайт washingtonpost.com Медіафайли на Вікісховища

«Вашингтон пост» [7] ( англ. The Washington Post перекладається як «Вашингтонська пошта») - американська щоденна газета. Видається в місті Вашингтоні . Найбільша газета столиці Сполучених Штатів Америки, також входить в число найстаріших. Містить термінові новини, репортажі на національні та міжнародні теми, нариси та коментарі. Гасло газети «Демократія помирає у темряві» почав з'являтися на його головному заголовку в 2017 році [8] . Газета отримала 47 Пулітцерівських премій, в тому числі шість окремих премій в 2008 році, тільки Нью-Йорк Таймс у 2002 році змогла отримати більше премій за один рік - сім нагород [9] .

Підстава і ранній період [ правити | правити код ]

Газета була заснована в 1877 році Стілсоном Хатчинсом (Англ.). Почала видаватися 6 грудня 1877 накладом 10 тис. Примірників. Газета містила чотири сторінки і коштувала три центи. В 1880 році вона додала недільний випуск, ставши першою міською газетою, що виходить 7 днів на тиждень. Джозеф Пуліцер писав для Post, поки тимчасово жив у Вашингтоні.

Дев'ять років по тому, в рамках кампанії по просуванню підписки, власники запропонували керівникові військового оркестру US Marine Band композитору Джону Філіпу Сузі ( англ. John Philip Sousa) скласти марш, який супроводжував би церемонію нагородження переможців конкурсу коротких творів - нарисів. «Марш Washington Post» входить в число класичних творів Сузі.

В 1899 році , В розпал Іспансько-американської війни, газета опублікувала класичну ілюстрацію Кліффорда Беррімен ( англ. Clifford K. Berryman) «Remember the Maine», яка стала бойовим кличем для американських моряків під час війни. В цьому ж році Хатчинс продає газету Френку Хаттону, члену Республіканського Кабінету міністрів, і Берії Вілкінсу, колишньому конгресмену-демократу. У 1893 Хаттон і Уілкінс перевели редакцію Post в нову будівлю, поруч з Національним театром. Після смерті Уїлкинса в 1903 році, його сини Джон і Роберт керували Вашингтон Пост протягом двох років.

У 1905 році газету купив Джон Р. Маклін (John R. McLean) власник компанії Cincinnati Enquirer. Під його керівництвом видання збільшило свій дохід, а також обсяги реклами, проте втратило свій авторитет у читаючої публіки через прихильність Макліна Демократичної партії США. У 1916 році Джон Р. Маклін помер і власником газети став його син Едвард. Але той не виправдав довіри батька. При ньому газета збанкрутувала.

Період Мейера-Грем [ правити | правити код ]

1 червня 1933 газета була продана на спеціальному аукціоні фінансисту з Каліфорнії Юджину Мейеру (Eugene Meyer), який відновив репутацію газети. Недосвідченість Мейєра у видавничому бізнесі спочатку коштувала йому чималих грошей, але через деякий час газета придбала популярність і стала приносити величезний прибуток. З плином часу до газети додалися інші видання, в тому числі журнал Newsweek, радіо WTOP, телевізійний канал у Флориді, а також був перекуплений єдиний конкурент газети у Вашингтоні - Washington Times-Herald. Так виникла медіа-імперія Юджина Мейєра.

У 1946 році президент США Гаррі Трумен зробив Мейєра першим президентом Світового банку . Однак цей пост не цікавив бізнесмена, і коли його завдання по організації роботи банку була виконана, Мейер знову повернувся в крісло голови ради директорів Washington Post.

У 1947 році була заснована компанія Washington Post, президентом якої став Філіп Л. Грем (Philip L. Graham) - чоловік дочки Мейера Кетрін Грем .

У 1954 році газета зміцнила свої позиції за рахунок злиття з конкуруючим виданням The Washington Times-Herald.

Посада керівника Грем займав до своєї смерті в 1963 році, після чого президентом компанії стала Кетрін Грем . При ній Washington Post продовжила розвивати своє панування в світі мас-медіа, компанія придбала акції телеканалу ABC в Майамі, а також WFSB-TV в Коннектикуті.

У 1971 році «Вашингтон пост» розпочав продаж своїх акцій на Нью-Йоркській фондовій біржі.

У 1972 році газета зіграла ключову роль в Уотергейтському скандалі , Який закінчився відставкою президента Річарда Ніксона . журналісти видання Боб Вудворд і Карл Бернстайн опублікували серію матеріалів про групу хакерів, імовірно пов'язаних з адміністрацією Ніксона, які проникли в штаб демократичного кандидата в президенти Джорджа Макговерна в столичному готелі «Уотергейт». Зломщики намагалися встановити прослуховуючі пристрої.

У 1973 році Кетрін Грем була обрана головою ради директорів і головним виконавчим директором компанії «Вашингтон пост». У 1976 році її син Дональд Грем був призначений віце-президентом і генеральним директором газети, в 1979 році він став власником газети «Вашингтон пост». У листопаді 1983 року всій території США почав виходити національний тижневик «Вашингтон пост». У 1991 році Дональд Грем був призначений головним виконавчим директором компанії «Вашингтон пост», зберігаючи при цьому крісло видавця газети. У 1993 році Дональд Грем став головою правління компанії «Вашингтон пост», залишаючись при цьому на посаді генерального директора і видавця газети «Вашингтон пост». Кетрін Грем стала головою виконавчого комітету компанії «Вашингтон пост». У червні 1996 року «Вашингтон пост» запустила свій офіційний сайт washingtonpost.com. У 2000 році власником газети став Боісфеуіллет Джонс-молодший (Boisfeuillet Jones, Jr), а Дональд Грем зайняв пост голови «Вашингтон пост».

Період Джеффа Безос [ правити | правити код ]

У серпні 2013 року газета була придбана Джеффрі Безос за $ 250 млн [10] . Разом з Washington Post Безос купив цілий ряд інших друкованих ЗМІ: The Express, The Gazette Newspapers, Southern Maryland Newspapers, Fairfax County Times, El Tiempo Latino і Greater Washington Publishing. Причиною продажу став незадовільний фінансовий стан підрозділу друкованих ЗМІ Washington Post Co. В 2002 році друковані ЗМІ принесли компанії понад $ 100 млн прибутку, в той час як за підсумками 2012 року операційний збиток підрозділу склав $ 54 млн, а виручка за останні 10 років скоротилася більш ніж на 30%. Новий власник газети оголосив про майбутні зміни, пообіцявши в той же час, що не втручатиметься в роботу видання так само активно, як управляє своїм інтернет-бізнесом.

Станом на травень 2013 року, середній тираж тижні «Вашингтон пост» становив 474 767 прим., Що робить її сьомий газетою в країні за величиною тиражу, після «USA Today», «Wall Street Journal», «New York Times».

Найвідомішим епізодом в багатій історії газети стали публікації, подстегнувшей Уотергейт - один з найбільших політичних скандалів в історії США. Репортери газети Боб Вудвард і Карл Бернстин , Таким чином, зіграли помітну роль у відставці президента Річарда Ніксона . За цими подіями був знятий фільм « Вся президентська рать »з Роберт Редфорд і Дастіном Хоффманом в ролі Вудворда і Бернстіна.

У 1980 році газета опублікувала драматичну історію під назвою «Світ Джиммі», що описують життя восьмирічного героїнового наркомана в Вашингтоні, для якого репортер Джанет Кук завоювала визнання і Пуліцерівську премію. Подальше розслідування, однак, з'ясувало, що історія була вигадкою. Пуліцерівську премія була повернута.

Журналісти Post отримали 47 Пуліцерівську премій , 6 з них у 2008 році, 18 стипендій Нимана і 368 призів Асоціації фотографів Білого дому [11] .

Газета входить в число провідних щоденних видань США, поряд з « Нью-Йорк таймс », Відомої в свою чергу міжнародними репортажами,« Wall Street Journal », Що спеціалізується на економічних публікаціях, і газетою« Лос-Анджелес таймс ». «Вашингтон пост», в свою чергу, зарекомендувала себе репортажами про політичні події білого дому , Конгресу та інших побічних аспектах діяльності американського федерального уряду . Газета є однією з небагатьох американських газет з іноземними бюро, розташованими в Багдаді, Боготі, Каїрі, Гонконгу, Ісламабаді, Єрусалимі, Кабулі, Лондоні, Мехіко, Москві, Найробі, Нью-Делі, Парижі, Шанхаї, Тегерані і Токіо. У листопаді 2009 року «Вашингтон Пост» оголосила про закриття свого американського регіонального бюро - в Чикаго, Лос-Анджелесі та Нью-Йорку. Газета має регіональні філії в штаті Меріленд (Аннаполіс, округ Монтгомері, графство принца Джорджа, Південний штат Меріленд) і Вірджинії.

З понеділка по п'ятницю, а також в суботу випуски газети включають в себе наступні розділи:

  • Основний розділ: перша сторінка, національні та міжнародні новини, бізнес, політика, редакційні статті та думки
  • Розділ, що містить місцеві новини
  • Розділ «Стиль», що містить публікації на тему поп-культури, політики, образотворчого і виконавського мистецтва, кіно, моди і пліток, а також авторські поради та комікси
  • спортивний розділ
  • Рекламний розділ

Недільні видання в значній мірі включають в себе ті ж розділи, що і з понеділка по п'ятницю, а також рубрики «Авторська думка», «Мистецтво», «Подорожі», комікси, програму телебачення і журнальне додаток The Washington Post Magazine. Недільний формат трохи відрізняється від буденного: виходить у форматі таблоїду і містить більше розважальних матеріалів.

Додаткові щотижневі розділи з'являються в будні дні: Здоров'я & Наука - у вівторок, кулінарія - в середу, поради по догляду за будинком і садом - в четвер, і в вихідні дні, анонс місцевих заходів - в п'ятницю.

Медіа-група Washington Post ( англ. The Washington Post Writers Group ) - прес-синдикат, який об'єднує аналітиків, карикатуристів, творців коміксів і колумністів. Служба знаходиться у веденні «Вашингтон пост», надає інформаційні послуги газетам і журналам у всьому світі. Створена в 1973 році. До складу медіа-групи входять: Юджин Робінсон ( англ. Eugene Robinson ), Чарльз Краутхаммер , Кетлін Паркер ( англ. Kathleen Parker ), Юджин Дайон ( англ. EJ Dionne ), Джордж Вілл ( англ. George Will ) і Рут Маркус ( англ. Ruth Marcus ).

З 1960-е по 1980-ті роки газета часто критикувала політику керівництва США з лівих позицій, за що консерватори називали її «" правдою "на Потомаку », А директор ФБР Едгар Гувер порівнював з « Daily Worker ». У XXI столітті перейшла на більш праві позиції; так, в ній було розміщено 27 редакційних передовиць з підтримкою наміри Джорджа Буша-молодшого почати війну в Іраку.

За словами журналіста газети « Коммерсант »Євгена Жирнова« один з ветеранів служби активних заходів розповідав кореспонденту, що, незважаючи на всі зусилля, їм не вдалося опублікувати свої матеріали тільки в одному виданні - газеті The Washington Post » [12] .

7 липня 2018 року президент США Дональд Трамп в соціальній мережі Twitter заявив [13] , Що такі газети як The New York Times і The Washington Post приречені покинути ринок мас-медіа через схильність до створення фейковий новин [14] . На його думку обидві ці газети є не більше, ніж засобом пропаганди на службі у компанії Amazon [15] і в зв'язку з цим він закликав Twitter в рамках загальної політики щодо закриття фейковий облікових записів позбутися аккаутов цих ЗМІ [16] .

У вересні 2018 року газета The Washington Post була викрита в поширенні сфабрикованих новин, спрямованих проти президента Трампа. Одним з таких фейків стало повідомлення про те, що адміністрація Д. Трампа нібито систематично відмовляється видавати латиноамериканським емігрантам паспорта, звинувачуючи їх у використанні підроблених свідоцтв про народження. Після реакції держдепартаменту газеті довелося кілька разів відредагувати це повідомлення і опублікувати довгу редакторську замітку, що пояснює всі зміни [17] [18] .

У 2018 році газета отримала Пулітцерівську премію за «невичерпне репортаж з громадського джерела в громадських інтересах, який значно сприяв розумінню втручання Росії в президентські вибори 2016 року і її зв'язку з кампанією Трампа, перехідною групою обраного президента і його майбутньою адміністрацією». Згодом ці новини за які газета отримала Пулітцерівську премію виявилися фейк-новинами [19] .

  1. Contact The Washington Post reporters, columnists and bloggers , The Washington Post. Читальний зал 24 липня 2011 року.
  2. Top Media Outlets: Newspapers, Blogs, Consumer Magazines & Social Networks (Англ.). burrellesluce.com (February 2011). Дата звернення 24 липня 2011 року. Читальний зал 14 лютого 2012 року.
  3. http://www.usnpl.com/addr/aaddressresult.php?id=580
  4. WorldCat - 1967. - ISSN 0190-8286
  5. 1 2 The Washington post. - 1836.
  6. The Washington post. - 1800.
  7. «Вашингтон пост» / М. І. Макеєнко // Великий Кавказ - Великий канал. - М.: Велика російська енциклопедія, 2006. - С. 675. - ( Велика російська енциклопедія : [В 35 т.] / Гл. ред. Ю. С. Осипов ; 2004-2017, т. 4). - ISBN 5-85270-333-8 .
  8. Paul Farhi (February 24 2017), «The Washington Post's new slogan turns out to be an old saying» , The Washington Post
  9. Kurtz, Howard . The Post Wins 6 Pulitzer Prizes , The Washington Post (April 8, 2008). Дата обігу 8 серпня 2008.
  10. Іван Осипов. Експеримент Безоса: навіщо глава Amazon виклав $ 250 млн за The Washington Post (Рос.). Forbes . forbes.ru (6 серпня 2013). Дата звернення 14 серпня 2013. Читальний зал 16 серпня 2013 року.
  11. Kurtz, Howard . The Post Wins 6 Pulitzer Prizes , The Washington Post (April 8, 2008). Читальний зал 4 листопада 2012 року. Дата обігу 8 серпня 2008.
  12. Жирнов Є. Дезінформбюро // Газета « Коммерсант »№ 2 від 13.01.2003, стор. 7
  13. Оригінальний твітти Дональда Трампа від 7 липня 2018 року
  14. Trump predicts 'New York Times' and 'Washington Post' will be «out of businees in 7 years»
  15. Trump predicts NYT, WaPo will go out of business in 7 years
  16. 'They will both be out of business in 7 years!': Trump wants Twitter to remove New York Times and Washington Post as site cracks down on fake accounts
  17. Washington Post Caught Red Handed Peddling Anti-Trump Fake News
  18. Bombshell Washington Post Story On Trump Passport Crackdown Withheld, Distorted Key Facts
  19. Lest We Forget: These Reporters Won Pulitzer Prizes For 'Deeply Sourced' Russia Reporting (Англ.)

Php?