Главная

Статьи

Оригінальна ідея зустрічі нового року (в поїзді до Вологди)

1. Вологда

Якось раз у мене з'явилася ідея почути бій курантів під стукіт коліс. Ні, звісно ж, відсвяткувати новий рік вдома, поглинаючи салати і йти на міську ялинку, ні напиватися в колі друзів в орендованому будинку, ні спустити купу грошей на поїздку за кордон. А зустріти 2012 рік у вагоні поїзда і приїхати в ранок наступного року, в абсолютно незнайоме місто і побачити його у всій красі.

Поїздка до Вологди в новорічну ніч на поїзді

Брали квитки саме в Вологду, щоб бути в поїзді безпосередньо опівночі, пити шампанське з гранчаків в латунних підстаканниках, і рано вранці виявитися не просто в новому році, а й в новому місті і погуляти там.
Поїхали учотирьох: я з дружиною і друг теж з дружиною. Виявилися єдиними пасажирами у всьому вагоні, більше нікого не було, не рахуючи провідниці. Вона ще довго дивувалася, почувши нашу розповідь, що можна так поїхати зустрічати новий рік. Потім втекла в інший вагон до своїх провідників за святковий стіл. А нам запропонувала самим, якщо треба, виходити на зупинках. Ми набрали з собою салатиків, і інших ласощів і почали святкувати. На довгих зупинках виходили постріляти феєрверки. Так і доїхали до Вологди не помітивши, як пролетів час. Прощаючись з нашої провідницею, були здивовані її пропозицією, поїхати з нею до кінця маршруту в Воркуту, там поїзд стоїть добу і потім їде назад. Вона пропонувала трохи подовжити наш маршрут і все абсолютно безкоштовно, мабуть ми їй сподобалися, та й щоб самій не нудно було. Ми відмовилися, тому що дружині одного, треба було встигнути повернутися і вийти на роботу, тому ми і обрали не довгий шлях до Вологди.

Ми відмовилися, тому що  дружині одного, треба було встигнути повернутися і вийти на роботу, тому ми і обрали не довгий шлях до Вологди

Вологда

Приїхали до Вологди зовсім рано, вже чумні після святкування, трохи почекали відкриття камери зберігання, щоб не Тоскани з собою речі. І пішли погуляти по місту, було ще темно і місто практично занурився в сон після зустрічі нового року. Але це не завадило нам побачити різні пам'ятки.
Потім, нагулявшись, втомилися і знайшли невеличкий гест на вокзалі, поспали там небагато. Прокинулися вже днем ​​- бадьорі і відпочилі, поїхали в місцевий торговий центр, щоб перекусити і подивитися кіно, на яке забронювали собі квитки заздалегідь, до поїздки.
Далі у нас ще був час до вечірнього поїзда назад додому, і ми пішли погуляти по вечірньому місту.
Вологда виявилася дуже милим і затишним містечком, який на подив був яскраво і красиво прикрашений різнокольоровими гірляндами, вони дуже чудово виглядали в вечірній час. Гуляючи по місту, виявилися в самому центрі і не чекаючи вийшли на центральну площу, де і проходив другий день святкування Нового року. Всі дерева навколо площі були теж прикрашені, тому створювалася дуже приємна атмосфера світла, було дуже красиво. Побули якийсь час на площі, і потім пішли на поїзд, щоб поїхати додому.

Ця поїздка показала нам, що можна бути спонтанним і робити речі, які здаються складними або не здійсненими - з легкістю і задоволенням. Що можна подорожувати не тільки в теплі країни на морі, але що є і в Росії багато цікавих міст і місць, які варто побачити. Тому не лякаємося, коли виникає думка поїздки кудись, а робимо ще один чудовий крок до пригод і подорожуємо.

Обов'язково розкажіть про нас друзям